
Voor-koor-door een toverspreuk?
Een artikel over de juiste instructie en feedback bij radende – en/ of spellende lezers Ben je leerkracht of IB-er van groep 3, 4 of
Training: Gedrag en Lezen
Doelgroep:
Leerkrachten en onderwijsassistenten in primair en voortgezet onderwijs
Datum en Tijd:
Inhoud en Opzet:
Deze training biedt inzichten en handvatten om gedrags- en motivatieproblemen bij lezen te herkennen en aan te pakken. De focus ligt op:
Resultaat:
Na deze training kunnen deelnemers gedrags- en motivatieproblemen herkennen en aanpakken, en weten ze hoe ze een positieve leeshouding kunnen stimuleren. Ze begrijpen de basisprincipes van gedragspsychologie en kunnen effectieve strategieën toepassen om leerlingen te motiveren.
Aanvullende Informatie:
Een artikel over de juiste instructie en feedback bij radende – en/ of spellende lezers Ben je leerkracht of IB-er van groep 3, 4 of
Ben je leerkracht of IB-er van groep 3, 4 of 5? Wil je je technisch lezen-kennis verder ontwikkelen? Of houd je gewoon van praktische informatie
geen kind ongeletterd de school uit!